Strach przed slalomem w Aspen: Czuję się dobrze, ale jest wielu fanów

30/05/2018

Strachová w Aspen w 2008 i 2009 roku wygrał dwa razy, więc wydaje się, że może to być początek sezonu przeciwko rywalom przewagę. "Nie odgrywa tak ważnej roli. W Aspen ja również zarządzany i nie udało ", mówi Trzydzieści slalomářka że następne zwycięstwo było jedenaście rozpoczyna się w popularnej miejscowości górskich w pierwszej dziesiątce tylko dwa razy.

Jeździ na wysokości około 2500 metrów nad poziomem morza, na wzgórzu jest jednym z najtrudniejszych w sezonie. "Wymagają zarówno wysokości, jak i profilu. To strome zbocza, które mają wiele przerw i często przez nie biegną.Teraz wyścigi, że wygrałem, to był czysty lód, a to jest trudne, "ona Strachová.

W weekend lód prawdopodobnie nie pójdzie, ale narciarze kolei, czekając slalom dwa, od pierwszego wyścigu SP w języku fińskim Levi się nie zmaterializował. "Cieszę się, że przeniosłem wyścig i szybko go zastąpiłem," powiedziała Strachova.

Dwie rasy nie stanowią dla niej problemu. "Byliśmy w Aspen jedenaście lat temu, a poza tym byłem cały czas przyzwyczajony do ścigania się przez cały weekend, odkąd byłam jeszcze szybka. To nic niezwykłego. "

Przed przejściem do Aspen wyszkolony oddział austriackiego trenera Klausa Mayrhofer w Vail. "Zawsze udawało mi się przygotować ostatnie lata i myślę, że w tym roku będzie podobnie. Czuję się dobrze - powiedziała optymistycznie.Udało jej się także spojrzeć na swoich rywali, widziała Francuzów, Włochów, Słoweńców i Amerykanów. "Niektóre dziewczyny skończyły, ale młodzi pchają swoje rogi i będą bardzo źli. Slalom jest znacznie faworytami "przewidział Strachová.

A co gwiezdny Mikaela Shiffrin? "Ostatni sezon jest na fali, widziałem go, jeździ znakomicie i będzie wielkim faworytem nie tylko slalomu. zjazd zaczyna i będzie rywalizować Lindsey Vonn w zwycięstwie "przepowiedział.

Samy chciałby zaatakować ogólną zwycięstwo w slalomie. Brakuje kryształowej kuli w jej kolekcji osiągnięć. "To może być bonus za naprawdę dużo, świetny sezon. Ta wisienka na torcie "- powiedział Strach.Najlepszą pozycję w slalomie zajmowała w sezonie 2008/09, kiedy zajęła drugie miejsce z Marią Höfl-Riesch. Czy teraz może się ożywić, a nawet przezwyciężyć?

Joe Carter - Political blog
All rights reserved 2018
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started